Barion Pixel

Ingyenes szállítás 20 000 Ft felett! | Törzsvásárlói klub

AZ ÖNSZERETET INDEX

2020 novembere és decembere között 21 országban több mint 22 000 embert kértünk meg arra, hogy értékeljék, mennyire szeretik magukat, mennyire magabiztosak és mennyire érzik magukat boldognak a saját bőrükben. Az általunk és az Ipsos szakértői által megtervezett, egyedi kutatás érdekes tényekre hívja fel a figyelmünket az önszeretet és önelfogadás terén.

17-Create-your-Own-Gift-200pc-DESKTOP

CREATE YOUR OWN GIFT

Christmas can get pretty hectic for everyone. Give the gift of some quality me-time and the chance to pamper with our bath and body care gifts. With gift sets specially put together for ultimate relaxation and year-round favourites, like our Body Butters and shower gels, these bath and body gifts are perfect for everyone, from your nan to your boss.


AZ ÖNSZERETET KRÍZISE

A 0-tól 100-ig terjedő önszeretet skálán az átlagos érték mindössze 53 pont volt. Ez azt jelenti, hogy a világon minden második ember érez inkább kételyt önmagával szemben, minthogy elfogadná önmagát.

Van ok azonban az optimizmusra is. A kutatás az önszeretet erejére is fényt derített: azok, akik magabiztosak és elfogadóak magukkal szemben, gyorsabban állnak lábra krízist követően. Ez a csoport jobban meg tudta őrizni érzelmi egyensúlyát a Covid-19 okozta nehéz helyzetben is. Sokuk meglepő módon még új erőt is tudott gyűjteni, sőt magabiztosabban tekintenek magukra, mint valaha.

01-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

NÉHÁNY ÉRDEKES ADAT A KUTATÁSBÓL

02-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

ÖNÉRTÉKELÉS

Világszerte 10-ből 6 ember vágyik arra, hogy jobban értékelje és tisztelje saját magát.

03-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

A Z GENERÁCIÓ

A legfiatalabb megkérdezettek esetében 10-ből 4-en az önmagukat legalacsonyabbra értékeltek közé tartoznak.

04-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

KÖZÖSSÉGI MÉDIA

3-ból 1 ember, aki naponta több mint 2 órán át böngészi a közösségi médiát, jóval negatívabban tekint önmagára.

MILYEN TÉNYEZŐK LEHETNEK HATÁSSAL AZ ÖNÉRTÉKELÉSRE?

05-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

LAKÓHELY

Dánia és Ausztrália lakosai érték el a legmagasabb pontot az önszeretet skálán, átlagosan 62-őt a 100-ból. A Dél-Koreában, Szaúd-Arábiában és Franciaországban megkérdezetteknél azonban 50 pont alatti az átlagos eredmény.

06-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

NEM

A nők sokkal inkább hajlamosak az aggodalomra, félelemre és a depresszióra a férfiaknál. Az LGBTQ+ közösség tagjainál jellemzőbb az önszeretet hiánya, mint a ciszneműek és a heteroszexuálisok esetében.

07-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

ÉLETKOR

A 25 év felettiek jellemzően elfogadóbbak magukkal szemben, mit a Z generáció tagjai, akik 2-3-szor valószínűbben kerülnek a skála legalsó tartományaiba, mint az idősebb korosztályok tagjai.

08-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

KITARTÁS

10 megkérdezettből 7 állította azt, hogy hamar talpra tud állni krízist követően. Az önszeretet sokat segít abban, hogy jobban alkalmazkodjunk a negatív szituációkhoz.

MILYEN TÉNYEZŐK LEHETNEK HATÁSSAL AZ ÖNÉRTÉKELÉSRE?

09-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

ÖNBECSÜLÉS ÉS KÖZÖSSÉGI MÉDIA

A közösségi médiát aktívan használók jellemzően alacsonyabb önbecsüléssel rendelkeznek: 3-ból 1 ember, aki több mint 2 órát tölt naponta ezeken a felületeken, az önszeretet skála legalsó tartományába került. Ez az arány a többi felhasználónál csak 1 az 5-ből. A megkérdezettek egyetértettek abban, hogy az influenszerek, hírességek és modellek negatív hatással vannak az önértékelésükre.

10-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

A SZÉPSÉGIPAR

Sokan gondolják, hogy a szépségipar negatív hatással van az emberek önbecsülésére, főként az általa elterjedt photoshoppolt és manipulált ideálok és hamis állítások miatt. A fiatalabb korosztály nagyobb problémának tartja mindezen felül a diverzitás hiányát a hirdetések esetében, mint az idősebbek.

MIT TEHETÜNK?

A változás már elkezdődött, és büszkék vagyunk rá, hogy ehhez mi is hozzájárulhattunk. Nem javítjuk fel a hirdetéseinkben szereplők külső tulajdonságait, ugyanakkor megünnepeljük a sokszínűséget és minden típusú és formájú test egyediségét és szépségét. Tudjuk, hogy még hosszú út áll előttünk mindaddig, amíg az önszeretet élvez majd előnyt a kétséggel szemben.

Kutatásunk eredményeit arra is felhasználjuk majd, hogy felülvizsgáljuk és fejlesszük saját folyamatainkat, főként a marketing és termékfejlesztés területén. Folyamatosan megosztjuk majd veletek azt a tudást és tanulságot, amit ezen az úton szerzünk majd.

Legfőbb célunk a következő 1 évben 1 millió olyan tett összegyűjtése szerte a világban, melyek az önszeretetet hirdetik. Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy idővel ledöntsük a most fennálló, önszeretetet akadályozó korlátokat a vásárlóink gondolataiban, a szépségiparban és az egész világon.

11-2021-Q1-SELFLOVE-INDEX-AMPLIENCE-LP-MASTER-200pc-DESKTOP

OLVASD EL A TELJES KUTATÁST

Fedezd fel globális felmérésünk további izgalmas eredményeit!

Ez is érdekelhet

1

NAGYKÖVETEINK

Inspiráljon azoknak a bátor nőknek a története, akik mára erőt merítenek az önszeretetből!

2

MI AZ ÖNSZERETET?

Mit takar ez a fogalom és hogyan lehet az új szupererőd forrása? Tudd meg!

3

TIPPEK AZ ÖNELFOGADÁSHOZ

Lépj az útra még ma és kezdd el szeretni önmagad! Segítünk hogyan.

4

SZERESD MAGAD ÉS LÉGY ERŐSEBB

Csatlakozz te is a kampányunkhoz, cselekedj, légy a változás részese!