Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció
Az első rendelés leadása során regisztrálnod kell. Telefonon, illetve e-mailben leadott rendelést nem áll módunkban elfogadni.
A regisztrációkor meg kell adnod a neved, a kívánt szállítási címet, e-mail címedet és telefonszámodat. Ezen adatok megadása a rendelés teljesítésének előfeltétele, akkor is, ha Csomagpontra kéred a szállítást (ezen adatok a számla kiállításához szükségesek). Kérjük, mindenképp mobiltelefonszámot adj meg a szállításhoz, hogy a futár hívni tudjon.
Amennyiben rendelkezel már nálunk törzsvásárlói kártyával, s a webáruházban szeretnél vele vásárolni, kérjük a rendelés során írd be kártyád számát a megjegyzés rovatba, illetve írd meg nekünk a kártyád számát e-mailben a rendeles@thebodyshop.hu e-mail címre.
Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheted és módosíthatod, törölheted jóváhagyás előtt. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók. Minden új megrendelés előtt adataidat természetesen módosíthatod. Személyes adataid megadása után a rendszer visszajelzést küld az általad megadott e-mail címre, amiben megismételjük a regisztrációkor megadott adataidat.
A belépéshez használt "Felhasználó" azonosító az e-mail címed, míg a "jelszó" egy betűkből és számokból álló kombináció legyen. Ezt a jelszót később módosíthatod a baloldalon megjelenő "Adatok módosítása" menüpont alatt.
Ha regisztrálsz a webáruházban, a regisztrációt követő első rendeléssel együtt automatikusan kiküldjük neked a Love Your Body hűségkártyádat. A Love Your Body törzsvásárlói programról részletes információt itt találsz.
A szállítás költségei
Csomag értéke | Házhozszállítás | Csomagpontra |
0-15 000 Ft | 1190 Ft | 1190 Ft |
15 001 Ft felett | ingyenes | ingyenes |
Ha utánvéttel (készpénzzel) szeretnél vásárolni, az utánvét díja plusz 300 Ft.
Vásárlás
Az egyes termékek mellett feltüntetett árak bruttó összegek, melyek a házhoz szállítás költségeit nem tartalmazzák. A megrendelés elküldése előtt bármikor megváltoztathatod, ellenőrizheted a kosarad tartalmát a bal felső sarokban található menüpontra klikkelve.
Tedd a megvásárolni kívánt tételeket a kosaradba, majd kattints a „Pénztár” gombra. Megrendelni csak a kosaradba tett termékeket tudod. Rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített szállítási címet és fizetési módot, és összegzi az általad választott termékeket. Egy kattintással elfogadhatod vagy módosíthatod a megrendelés adatait.
Ha mindent rendben találsz, és a vásárlási feltételeket is elfogadtad, akkor nincs más dolgod, mint a „Megrendelem” gombra kattintani. Ezzel tudod jóváhagyni a megrendelést és elküldeni nekünk. Megrendelésedről rendszerünk automatikus e-mail visszaigazolást küld.
A megrendelésed tartalmán a megrendelést követő másnap reggel 8:00-ig tudsz módosítani, aképp, hogy előző rendelésed töröljük, s egy új rendelést adsz le, melyben a megrendelni kívánt termékeket teszed. Azt követően a feldolgozás elindul, s nem áll módunkban módosítási kérelmet elfogadni.
Pontbeváltás
Ha van hűségkártyád, minden nálunk elköltött 100 Ft után 1 pontot adunk - amikor 150 pontod összegyűlt, a pontjaidat 1500 Ft értékű kuponra válthatod. Online megrendelésnél is be tudod váltani a pontjaid a kosár oldalon a "Törzsvásárlói pontok beváltása" résznél.
Ilyenkor a számlád végösszegéből levonjuk a kedvezményt.
Beváltani pontokat kizárólag akciós termékre nem lehet. Amennyiben a megrendelésben szerepelnek akciós és normál áru termékek is, a normál áru termékek árának el kell érnie a beváltani kívánt pontok után járó kedvezmény értékét.
Blokkvégi kedvezmény igénybevételekor, ajándék terméket adó kuponoknál a pontokat nem tudunk beváltani.
Amennyiben a kártya kedvezményes vásárlásra jogosult, pontgyűjtésre és pontbeváltásra nem használható.
Adatvédelem
Az Avanzo-Trade Kft. az általad megadott információkat a vonatkozó adatvédelmi törvény betartásával, kizárólag írásbeli információ küldéséhez, a rendelési folyamat megkönnyítéséhez, valamint probléma esetén a kapcsolatfelvételhez használja. Az adatvédelmi nyilatkozatot itt olvashatod el.
Házhoz szállítás
Megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, az ország területén kívülre sajnos nem áll módunkban szállítani. Amennyiben a rendelésed bruttó végösszege (nettó összeg + Áfa - esetleges kedvezmények összege) 15 000 Ft felett van, elengedjük a szállítási költséget! Rendelésedet bármely napon, bármely időben feladhatod, rendszerünk azt automatikusan feldolgozza és visszaigazolja.
A raktáron lévő termékeket általában 1, legkésőbb 3 munkanapon belül kiszállítjuk. A csomag feladásáról emailben értesülhetsz. Ha a megrendelt termék nincs raktáron, általában 1 hét alatt be tudjuk szerezni. Azon ritka esetben, ha a termék elfogyott a külföldi raktárunkból is, akkor esetenként hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Ebben az esetben telefonon egyeztetünk Veled. Akciók ideje alatt és nagyobb forgalmú időszakokban a szállítási idő megnövekedhet.
Ha a rendelésed nem Te fogod személyesen átvenni, kérlek, jelezd a megrendelés leadásakor a megjegyzés mezőben, hogy kit keressen a futár. A futár munkaidőben szállít, ha ettől eltérő igényed van, kérjük, jelezd a megrendelésen. A futár maximum háromszor kísérli meg telefonon felvenni a megrendelővel a kapcsolatot, hogy az árut alkalmas időpontban szállítsa. Ha nem jár sikerrel, az árut visszaszállítja a The Body Shophoz, és a megrendelésedet töröljük.
Rendelj bátran, biztosak vagyunk benne, hogy a választásoddal elégedett leszel. Ha mégsem, 14 napon belül visszafizetjük a termékek árát!
A rendeléstől az áru átvételétől számított 2 héten belül indokolás nélkül elállhatsz, ha a terméket vissza tudod szolgáltatni. Még bontott terméket is visszacserélünk, ha abból maximum 10 % hiányzik.
A termékek visszaküldésének díja GLS Futárszolgálattal: 1190 Ft, amit a vásárló fedez. A visszaküldés menetéről kérdezd ügyfélszolgálatos kollégáinkat. Az áru ellenértékét a számládra a visszaérkezést követően utaljuk vissza legkésőbb 14 napon belül, illetve következő megrendelésed alkalmával az értékét levásárolhatod. Kérjük, hogy a csomagot ne értéknyilvánítással add fel, ne küldd vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket nem tudjuk átvenni!
Átvétel Csomagpontokon
A munkanapon leadott rendelésedet 48 óra múlva már át is veheted a kiválasztott csomagponton.
- Csomagod GLS Csomagpontra való megérkezéséről rögtön SMS-ben értesítünk
- 4 munkanapod van átvenni a csomagodat
- A biztonság kedvéért a harmadik munkanapon még egyszer emlékeztetünk majd emailben
- Bankkártyás és készpénzes utánvétes fizetéssel is rendelhetsz a GLS CsomagPontokra
- Közelebb hozzád. Kisvárosokban és a nagyvárosok külvárosi részén is jelentős számú átvételi pontot találsz. Így végre nem kell minden alkalommal a közeli nagyváros központjáig menned csomagodért.
- Továbbra is kiemelt számban találsz munkaidő után és éjjel-nappal nyitva tartó pontokat is.
- Gépkocsival is könnyen megközelíthetőek.
- Folyamatosan növekszik az átvételi pontok száma, hamarosan a legtöbb 10 000 főnél nagyobb településen elérhetőek lesznek.
A Csomagponton történő átvétel díjszabása
Bruttó 15 000 Ft feletti rendelés esetén a csomagpontos átvétel díja 0 Ft. Ha rendelésed 15 000 Ft alatt van, akkor a csomagpontos átvétel díja 1190 Ft.
Mikor remek választás a Csomagpont?
Abban az esetben, ha a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tudsz a megadott időben a szállítási címen lenni, akkor mindenképpen válaszd a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget.
Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?
A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb Csomagpont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. Ha szeretnél előre tájékozódni a közeledben lévő csomagpontokról, akkor az ezen a linken található térképes kereső segíthet: https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses
Hogyan kérhetem a személyes átvételt?
A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor történik. Először kiválasztod a Csomagpont opciót a szállítási opciók közül, majd a megjelenő térkép és keresőmező segítségével megkeresed a számodra legideálisabb Csomagpontot. A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtasd ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezd fel a rendelés azonosító számát, és azzal együtt érkezz a csomagodat átvenni.
Hogyan történik a személyes átvétel?
Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor az adott csomagponton két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kér az átvételi pontjainkon.
Rendelj bátran, biztosak vagyunk benne, hogy a választásoddal elégedett leszel. Ha mégsem, 14 napon belül visszafizetjük a termékek árát!
A rendeléstől az áru átvételétől számított 2 héten belül indokolás nélkül elállhatsz, ha a terméket vissza tudod szolgáltatni. Még bontott terméket is visszacserélünk, ha abból maximum 10 % hiányzik.
A termékek visszaküldésének díja GLS Futárszolgálattal: 1190 Ft, amit a vásárló fedez. A visszaküldés menetéről kérdezd ügyfélszolgálatos kollégáinkat. Az áru ellenértékét a számládra a visszaérkezést követően utaljuk vissza legkésőbb 30 napon belül, illetve következő megrendelésed alkalmával az értékét levásárolhatod. Kérjük, hogy a csomagot ne értéknyilvánítással add fel, ne küldd vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket nem tudjuk átvenni!
- Előreutalás: Bankkártáys fizetés az OTP Bank rendszerén keresztül – a rendelést az összeg beérkezése után küldjük. Ha OTP-s bankkártyás fizetésről bővebb információkat szeretnél megtudni, akkor kattints IDE.
- Utánvét: az áru árát a futárnak fizeted. Az utánvét díja plusz 300 Ft.
Szállítási hibák
A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a futár a kifogásolt terméket visszaszállítja, feltéve, ha a reklamáció már az átadásnál megtörtént.
Fontos, hogy átvételkor még a futár jelenlétében nézd át a csomagot, és jelezd, ha az sérült, vagy hiányos. Hasznos ilyenkor, ha egy-két fotót is készítesz, akár a telefonoddal. Jogos reklamáció esetén – nem azt kaptad, amit rendeltél, nem annyit, sérült a csomagolás, stb. - cégünk felveszi Veled a kapcsolatot egy új szállítási időpont egyeztetése végett. Az új szállítás költsége ebben az esetben természetesen cégünket terheli.
Kérlek, vedd figyelembe, hogy testvajaink fólia nélkül érkeznek. Szállítás közben a testvajak gyakran oldalra vannak fektetve, így a benne lévő termék az egyik oldalra sűrűsödik. Ez nem jelenti azt, hogy a doboz kevesebb testvajat tartalmaz!
Garancia
Rendelj bátran, biztosak vagyunk benne, hogy a választásoddal elégedett leszel. Ha mégsem, 90 napon belül visszafizetjük a termékek árát!
A rendeléstől az áru átvételétől számított 90 napon belül belül indokolás nélkül elállhatsz, ha a terméket vissza tudod szolgáltatni. Még bontott terméket is visszacserélünk, ha abból maximum 10 % hiányzik.
A termékek visszaküldésének díja GLS Futárszolgálattal: 1190Ft, amit a vásárló fedez. A visszaküldés menetéről kérdezd ügyfélszolgálatos kollégáinkat. Az áru ellenértékét a számládra a visszaérkezést követően utaljuk vissza legkésőbb 14 napon belül. Kérjük, hogy a csomagot ne értéknyilvánítással add fel, ne küldd vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket nem tudjuk átvenni!
Hírlevél
Iratkozz fel a hírlevelünkre, és értesülj elsőként az új termékekről és akciókról!
Kedvezmények és akciók
Webáruházunkban rendszeresen találkozhat kedvezményekkel és akciókkal. A "kedvezmények" az egyes termékek árából adott konkrét, a termék oldalán is már feltüntetett százalékos árkedvezményeket jelenti. Az "akció" a webáruházban és annak mindenkori kommunikációs csatornáin keresztül meghirdetett akciókat jelentik, mint például a minimális vásárlási összeghez kötött árkedvezmény, vagy ajándék termék. Minden egyes vásárlás során egy akció használható fel egyszerre, kivéve, amikor az akció ezt kifejezetten nem mondja. Az akciók nem vonhatóak össze más kedvezményekkel. Egy megrendeléshez egy kuponkódos akciót vagy kedvezményt lehet igénybe venni. A végösszegi kedvezmény csak teljes árú termékekből kerül levonásra. Az oldalon elérhető állandó vagy hosszabb távon elérhető akciókban (pl.: 3 tusfürdő vásárlása esetén 3980 Ft-ért vásárolhatja meg a három terméket) résztvevő termékek értéke a minimális vásárlási értékhez kötött akciók esetében nem számolódnak bele a kosárértékbe és ezen akciók igénybevétele esetén más akció nem vehető igénybe.
A kupon kuponmezőbe írásakor a kedvezmény automatikusan megjelenik, s a végösszegből automatikusan levonásra kerül. Ellenkező esetben a kupon nem érvényes, vagy nem érvényes termékere próbálod érvényesíteni.
Az ajándéktermékre jogosító kuponok és akciók minden esetben a készlet erejéig érvényesek, s pontbeváltással nem lehet őket kombinálni.
Kuponnal leadott rendelések törlése esetén a kuponok nem aktiválódnak újra, használatuk újra nem lehetséges!
Kedvezmények és kuponok az ÚJ címkével ellátott termékeinkre nem érvényesek!
A kuponok esetleges hibás működését utólag felülbíráljuk, s az eredeti kiírásnak megfelelően a rendelés értékét módosíthatjuk. Minden ilyen esetben a vásárlóval felvesszük a kapcsolatot egyeztetés végett.
Át nem vett csomagok
Rendelés lemondását a rendelést követő másnap reggel 8:00-ig tudunk elfogadni. Ezután a csomagok feldolgozása elkezdődik, így lemondásra nincs lehetőség. Ha átvételi problémádat nem jelzed Nekünk a rendelést követő munkanap reggel 8: 00-ig, a csomagot azonban mégsem veszed át és vissza kell hozatnunk, az Avanzo-Trade Kft fenntartja a jogot, hogy a következő vásárlásodat csak abban az esetben teljesítsük, ha a megrendelés számláját előreutalással teljesíted. Át nem vett csomagok esetén újraküldésre nincs lehetőség, a felhasznált kuponok elvesznek.
Kapcsolat
Kérdéseid, javaslataid várjuk az info@thebodyshop.hu címen, a rendeléssel kapcsolatban pedig a rendeles@thebodyshop.hu címen. Telefonon is elérhetsz minket hétfőtől péntekig 9-17 óra között a 06 30 430 7732 -es számon. A The Body Shop magyarországi webáruházát az Avanzo-Trade Kft. működteti, melynek
Székhelye: | 1149 Budapest, Róna utca 120-122. | |
Képviselőjének neve: | Banga Sándor | |
E-mail címe: | info@thebodyshop.hu | |
Cégjegyzékszám: | 01-09-943761 | |
Adószám: | 22792275-2-42 | |
Adatvédelmi nyilvántartási szám: | NAIH-58019/2012 |