Barion Pixel

Ingyenes szállítás 20 000 Ft felett! | Törzsvásárlói klub

FONTOS KÖZLEMÉNY

A The Body Shop bejelenti elkötelezettségét amellett, hogy 100% Vegán Tanúsítvánnyal fog rendelkezni 2023 végéig.

Az aktivista szépségipari vállalat az első globális kozmetikai márka, amely vállalja, hogy a termékeinek 100%-a a The Vegan Society által tanúsított vegán címkével fog rendelkezni a következő két éven belül. A The Body Shop továbbá felhívja a fogyasztók figyelmét arra, hogy csatlakozzanak utántöltési és újrahasznosítási forradalmukhoz is.

A The Body Shop bejelenti, hogy 2023 végéig teljes termék-összetevő portfólióját* ​​a The Vegan Society tanúsítja, és annak vegán védjegyét fogja viselni. A The Body Shop volt az első kozmetikai vállalat, amely 1989-ben kampányolt a kozmetikai iparban végzett állatkísérletek ellen, azzal az alapvető meggyőződéssel, hogy egyetlen állatnak sem szabad, hogy bántódása essen a szépségre törekvés során. A The Body Shop folytatja a harcot és mindvégig azon lesz, hogy betiltsa az állatokon való tesztelést a kozmetikai iparban világszerte és örökre.

*2023 decemberéig arra törekszünk, hogy valamennyi termékünket a The Vegan Society tanúsítsa. Lehetséges, hogy a régi készítmények, amelyeket a The Vegan Society nem tanúsított, akkorra még mindig jelen lesznek a piacon, mivel ezek a termékek értékesítés alatt fognak állni.

17-Create-your-Own-Gift-200pc-DESKTOP

CREATE YOUR OWN GIFT

Christmas can get pretty hectic for everyone. Give the gift of some quality me-time and the chance to pamper with our bath and body care gifts. With gift sets specially put together for ultimate relaxation and year-round favourites, like our Body Butters and shower gels, these bath and body gifts are perfect for everyone, from your nan to your boss.


1_2

Jelenleg a The Body Shop termékeinek 60 százaléka vegán. Ez magában foglalja a legkeresettebb termékcsaládokat, mint például a Teafaolajos bőrápolási kollekciót, a Himalájai Bambusz szenes tisztító arcmaszkot, testjoghurtokat és az ikonikus testvajakat, melyek 2021 folyamán 100% vegánok lesznek.

A The Vegan Society képviseli világszinten a vegánság tanúsításának arany fokozatát. A több iparágban is világszerte elismert védjeggyel rendelkező társaság egy megbízható pecsétet biztosít a The Body Shop termékei számára az egész világon.

A The Vegan Society rendkívül alapos utánajárást alkalmaz a tanúsítás során, melynek keretein belül kapcsolatba lép a termékpaletta minden nyersanyag-beszállítójával és gyártójával. A The Body Shop számára ez több mint 3700 alapanyagot jelent. Miután minden alapanyagot alaposan megvizsgáltak, minden terméket teljes egészében felülvizsgálnak, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy azok teljes mértékben megfelelnek-e a kritériumoknak. Egy termék csak ezek után kap vegán védjegy tanúsítást.

Lionel Thoreau, a The Body Shop Globális Márkaigazgatója azt mondja: „A döntés, hogy 100%-ban vegánok leszünk, a The Body Shop legtermészetesebb döntése volt. Alapítónknak, Anita Roddicknak köszönhetően, mi voltunk az első kozmetikai cég, amely küzdött az állatkísérletek ellen a szépségiparban, és az első nagy globális kozmetikai márka, amely erőszakmentes pézsmát használt illataiban. A vegán szépségápolás elengedhetetlen lépés a fenntarthatósági és környezeti törekvéseink érdekében. Mindez a globális utántöltési és bolti újrahasznosítási programjainkkal együtt a The Body Shop-ot etikusan gondolkodó vásárlók célpontjává teszi.”

Chantelle Adkins, a The Vegan Society Üzletfejlesztési Igazgatója megjegyzi: „Örömmel tölt el minket, hogy együtt dolgozhatunk az úttörő, etikus kozmetikai céggel, a The Body Shop-pal. Az a törekvésük, hogy 2023 végéig 100%-ban vegán védjegy tanúsítást szerezzenek a termékek jelentős portfóliójában, bizonyítja elkötelezettségüket aziránt, hogy mind a hatékonyság, mind a bolygószerető termékek terén a legjobb eredményt akarják hozni. A The Body Shop más megközelítést alkalmaz, hiszen nem csak a termék, hanem az egyes összetevők tanúsítását vállalja. Ez valóban az első a szépségiparban, és a The Body Shop ismét megmutatja, hogy az üzlet lehet jó az emberek és a bolygó számára is."

vegan2

A The Body Shop alapítója, Anita Roddick az egyik úttörő volt a kozmetikumok utántöltésével és újrahasznosításával kapcsolatos tevékenységekben. 1976-ban, amikor a The Body Shop először elindult, felajánlotta az ügyfeleknek, hogy újra tölthetik tégelyeiket, majd 1993-ban a vállalat bevezette a „Hozd vissza a tégelyeket” nevezetű újrahasznosítási rendszert.

A The Body Shop bejelenti, hogy idén nagy reményű utántöltő állomásokat indít el az egész világon 500 üzletben, 2022-ben pedig további 300 üzletben. A The Body Shop emellett kibővíti a boltokban található újrahasznosítási rendszerét (Return, Recycle and Repeat), több mint 800 üzletben és 14 piacon 2021 végéig. A kötelezettségvállalási csomag megmutatja a márka elhatározását amellett, hogy a fenntartható és etikus szépségápolásban a lehető legmagasabb mércét állítsa fel.