Barion Pixel

ÖRÖKKÉ AZ ÁLLATKÍSÉRLETEK ELLEN

Mi voltunk az első globális szépségmárka, aki harcolt a kozmetikumokon való állatkísérletek ellen. Az elmúlt három évtizedben a Cruelty Free International szervezettel közös kampányainkkal elértük, hogy az Európai Unióban 2013 óta tilos kozmetikai célú állatkísérleteket végezni. De ez nekünk nem elég. Még mindig állatok halnak meg a szépség nevében, itt az ideje hogy véget vessünk ennek az egész világon – és örökre.

 

Együtt, vessünk véget örökre a kozmetikai célú állatkísérleteknek az egész világon. Csatlakozz a megmozduláshoz és írd alá az Örökké az állatkísérletek elleni kampányunk petícióját!
8 millió aláírást fogunk összegyűjteni és az ENSZ elé vinni 2018-ban.

ALÁÍROM

#ForeverAgainstAnimalTesting

Add tovább te is ezt a fontos üzenetet az állatkísérletek betiltásáról! Oszd meg a saját nyuszifüles képedet támogatásod jeléül és használd a #TooCoolToBeCruel hashtaget és a #ForeverAgainstAnimalTesting hashtaget, hogy kitehessük ide a Te képedet is!

 
 
 

 
Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop

 


A CRUELTY FREE INTERNATIONAL SZERVEZETRŐL

Ismerd meg kampány partnerünket, a Cruelty Free Internationalt, akikkel már 28 éve dolgozunk együtt az állatkísérletek betiltásáért.

Nézd meg a videót, ha többet szeretnél megtudni a Cruelty Free International működéséről és úgy általában az állatkísérletekről a mai világban.

 

Hiszünk benne

 

Mindig is hittünk abban, hogy a szépségért senkinek sem kell szenvednie és hogy a jóért kampányolni sosem felesleges. Ezen felbuzdulva kezdtünk bele legelső kampányunkba is a Cruelty Free International szervezettel együtt és ma folytatjuk a közös harcot egy olyan világért, ahol nincsenek kozmetikai célú állatkísérletek. 100% vegetáriánusok, állatkísérlet-mentesek és Leaping Bunny logóval ellátott márka vagyunk.

Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop
 
Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop

 

Valójában mi voltunk az egyik első vállalat, aki Leaping Bunny logót kapott 1997-ben. A Leaping Bunny logó az egyetlen nemzetközileg elismert bizonyítvány, ami lehetővé teszi a vásárlók számára a kozmetikai termékeknél annak a felismerését, hogy voltak-e tesztelve állatokon vagy sem. Ez az egyetlen olyan megjelölés, aminek a megszerzése és megtartása azzal jár, hogy a vállalatok folyamatos külső ellenőrzés alatt vannak a gyártás során…

 

 

…azt vizsgálva, hogy minden megfelel-e a Leaping Bunny szigorú feltételeinek. Minden egyes termékünk Cruelty Free, így a termékeink is mind megkapják a logót, de ne aggódj ha jelenleg olyan The Body Shop termékeid vannak, amiken nem látod a logót – attól még mindannyian 100%-ban állatkísérlet-mentesek.

Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop
 
 

Harcolni azért, ami helyes

 

1989

A The Body Shop a legelső szépségmárka volt, aki kampányolni kezdett az állatkísérletek ellen.

1998

Hosszantartó kampányolásunk eredményeként a brit kormány betiltotta a kozmetikai célú állatkísérleteket kész termékeken és alapanyagokon egyaránt.

2003

A The Body Shop és a Cruelty Free International (akkor BUAV) kampánya nagyban hozzájárult, hogy az Európai Unió betiltotta a kozmetikai termékek állatokon való tesztelését.

2009

Az Európai Unió kiterjesztette a tiltó törvényt a kozmetikai alapanyagokra.

2013

Történelmet ünneplünk! Az EU-s törvénykezés kiteljesedik a állatkísérletekkel tesztelt termékek árusítására és importjára vonatkozó tiltással. A Cruelty Free International szervezettel közös kampányunk során 1 millió aláírást gyűjtöttünk össze azért, hogy jelentős változást idézzünk elő Dél-Koreában, Új-Zélandon és Indiában, ahol azóta többféle tiltás is érvényben van. Ausztráliában 2017 júliusára van tervben a tiltó törvény, Taiwanban pedig 2019-re. A Cruelty Free International tudósokat képzett ki Vietnamban és jelenleg Thaiföldön tárgyal a kormányokkal egy lehetséges tiltásról az egész ASEAN-ban (Délkelet-ázsiai Nemzetek Szövetsége).

 

 

A The Body Shop eszme

 

 

Mi sosem teszteltük egyetlen alapanyagunkat, sem termékünket állatokon és soha nem is fogjuk, ráadásul kizárólag olyan beszállítókkal dolgozunk, akik megfelelnek a Cruelty Free International szigorú kritériumainak. Semmi ha, semmi de: biztos lehetsz benne, hogy a The Body Shop állatkísérlet-mentes. Ezért viselik üzleteink büszkén a Leaping Bunny logót.

Nem minden kozmetikai márka mondhatja ezt el magáról…

Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop
 
Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop

 

…ez ugyanis jelentős elkötelezettséget kíván meg a vállalattól, beleértve a rendszeres felülvizsgálatokat a Cruelty Free International szervezet által. Napról-napra nagyon szigorúan kiállunk elhatározásunk mellett. Minden beszállítónktól elvárjuk az éves bizonyítékot, hogy biztosak lehessünk benne, egyik alapanyagunk sem kerül állatkísérletek közelébe. Amennyiben nem képesek ezt nekünk bizonyítékokkal alátámasztani, más beszállítót keresünk, ha kell, egy az egyben eltávolítjuk a kérdéses összetevőt a termékeinkből.

 

 

Akkor hogyan tesztelünk?

A The Body Shop termékek nagyon alapos tesztelésnek vannak alávetve, hogy meggyőződjünk róla, hogy teljesen biztonságosak és hatékonyak is amellett, hogy állatkísérlet-mentesek. Három fő módszert alkalmazunk a tesztelés során, amelyek magukban foglalják a számítástechnikai elemzéseket, a mesterségesen előállított emberi bőrsejtekből álló szöveteket és az embereket:

In-silico (számítógép alapú) elemzések már meglévő korábbi adatokból segítenek megállapítani a hasonló anyagok alkalmasságát az információk extrapolációs folyamatán keresztül.

A laboratóriumban, mesterségesen előállított szövet, az EpiSkin (a L’Oreál találmánya) emberi bőrsejtekből áll és lehetővé tesz minden olyan tesztelést, amelynek során valós és értékes reakciók gyűjthetők be (a tesztelt anyagokra ugyanis ugyanúgy reagál az EpiSkin mint az emberi bőr reagálna), miközben egyetlen állatnak vagy embernek sem kell, hogy bántódása essen.

Végül a tolerancia vizsgálásához emberek vannak segítségünkre, bőrtesztekkel, amelynek során nagyrészt utolsó fázisban lévő új formulákból egy kis mennyiséget helyezünk a bőrre, hogy megállapítsuk, hogy teljesen biztonságos és hatásos. Szintén dolgozunk orvosok által felügyelt felhasználó tesztekkel, amelyekkel egyes termékek hatásosságát és a különböző bőrtípusokra való hatását vizsgáljuk.

 

 

Vessünk véget az állatkísérleteknek az egész világon!

A térképen jelölt országokban tiltja törvény a kozmetikai célú állatkísérleteket. Nem túl sok, ugye?
Itt az ideje megmozdulni ismét és örökre megváltoztatni ezt.

#ForeverAgainstAnimalTesting

 
 
 
 

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT: Az általad megadott személyes adatokat a The Body Shop International Limited, valamint annak tagszervezetei és franchise partnerei ("TBS"), továbbá a Cruelty Free International ("CFI") felhasználhatja a kampánnyal összefüggő célból. Amennyiben a petíció érdekében szükséges, megoszthatjuk ezeket az információkat harmadik féllel, mint például az ENSZ és kormányhivatalok. További információkért a TBS és a CFI adatkezelési és -védelmi politikájáról látogass el ide: http://the-body-shop.hu/adatvedelmi-nyilatkozat továbbá https://www.crueltyfreeinternational.org/privacy-policy