Barion Pixel

A MI TÖRTÉNETÜNK

ÜDVÖZLÜNK A THE BODY SHOP VILÁGÁBAN

Történetünk az angliai Brightonban kezdődött 1976-ban. Minden a mi alapítónkkal indult, aki hitt valami forradalmiban - hogy az üzlet lehet a jó eszköze. Követve az ő vízióját azóta is formabontóak, őszinték és változást generálók vagyunk több, mint 40 éve.

About_Us_-_About_Us_Hub_-_The_Story_of_the_Body_shop_1

 “Az üzlet formálja a világot. Bármire képes, amit csak el tudsz képzelni, ha a társadalomról és a közösségről van szó.”

Anita Roddick

A THE BODY SHOP ALAPÍTÓJA

NEM EGY ÁTLAGOS KOZMETIKAI CÉG MÁR MEGINT

Amikor a The Body Shop először nyitotta meg kapuit 1976-ban, akkor még csak egy piciny, zöldre festett butikként illatozott Brighton egyik utcájában. Teljesen különbözött kívül és belül a többi nagy cégtől a kozmetikai iparban. Mégis teljesen egyszerű volt - etikus forrásból származó, természetes alapú összetevők a világ minden tájáról, olyan csomagolásban, amely visszaváltható és újratölthető. A termékek és a szépség rituálék mindenkinek készültek kortól, nemtől, hovatartozástól függetlenül, azért hogy minden vásárló jól érezhesse magát a saját bőrében.Eközben sosem ígérve, hogy általuk mások lehetnek.

About_Us_-_About_Us_Hub_-_The_Story_of_the_body_shop_2

“A társadalmi és környezeti felelősségvállalás beleszövődött a vállalat lelkébe. Nem az elsők és nem az utolsók a célkitűzéseink között, hanem minden egyes lépésünk folyamatos részei.”

Anita Roddick

A THE BODY SHOP ALAPÍTÓJA

ÚTTÖRŐK A VÁLTOZÁSBAN

Több, mint 40 évvel ezelőtt ez a fajta megközelítés a jéghegy csúcsának számított. Anita bolygó iránti szenvedélyével, és kampányaival egy jobb világ reményében - a The Body Shop sosem csak egy kozmetikai márka volt. Célunk van, hogy a profit és az elvek összhangban működhessenek együtt. Termékeinket sohasem teszteltük állatokon, és előállításuk során nem zsákmányoltunk ki senkit. Farmerjeinkkel és beszállítóinkkal tisztességesen működünk együtt, emellett Méltányos Közösségi Kereskedelmi (Community Fair Trade) programunkban sok-sok közösségnek segítettünk és segítünk boldogulni a világban. Napjainkban egyre több márka lép a nyomdokainkba, és mi mérhetetlenül büszkék vagyunk rá, hogy őket üdvözölhetjük köreinkben. A világunknak szüksége van erre.

About_Us_-_Our_Brand_Story_-_Pioneering_social_change_1

“A szépség egyfajta önkifejezése annak, amit szeretsz önmagadban.” 

Anita Roddick

A THE BODY SHOP ALAPÍTÓJA

A SZÉPSÉG ÚJRAÉRTELMEZÉSE

Amikor a The Body Shop útnak indult, akkor a szépség egy eléggé körülhatárolt elképzelés volt arra vonatkozóan, hogy hogyan is kellene kinézzen egy lány vagy nő. De Anitának is megvolt erről a saját véleménye. Hitt abban, hogy a szépség egyfajta örömforrás, kényelem és magabiztosság egyben. Arról szól, hogy mi az, amit te szeretsz önmagadban, és mi az, ami valóban boldoggá tesz. Az ő szépségápoló termékei leginkább a mindennapi rituálék önszerető pillanata volt, ahelyett, hogy a karcsúsítás vagy a ránctalanítás hamis ígéretével kecsegtetett volna. Sosem akart valami olyat előállítani, amitől a nők egy bizonyos módon néznek ki, hanem azt szerette volna, hogy kihozhassa a nőkből önmaguk legjobb verzióját.

“Azt gondolom, hogy minden üzleti praktika mérhetően fejlődhetne, ha azokat valóban a női érdek vezérelné.”

Anita Roddick

A THE BODY SHOP ALAPÍTÓJA

BODY
About-Us---Our-Brand-Story---Empowering-women-and-girls-1

ERŐSÍTJÜK A NŐKET ÉS A LÁNYOKAT

Anita egy igazi aktivista volt. Ez az, ami a The Body Shop különleges céljait adta, és ez vezetett minket mindig a társadalmi változásokhoz, és azok generálásához. Anita igazi feminista és emberi jogok harcosa volt. Egy olyan márkát épített fel, amely minden egyes termékével és üzleti döntésével a nőket és lányokat támogatja, egyenlőséget harcol ki, és lehetőséget teremt a Méltányos Közösségi Kereskedelem program által. Márkánk alapja a befogadás, együttműködés és együttérzés.

AZ ÜZLET LEHET A JÓ FORRÁSA

A The Body Shop gyökereiben aktivista - kampányaink története pedig 1986-ra nyúlik vissza. Anita összefogott a Greenpeace csapatával a ‘Mentsük meg a bálnákat’ kampányban. A bálnavadászat kegyetlenségének leküzdése érdekében a jojobaolaj népszerűsítésével harcolt a kozmetikai iparban széles körben alkalmazott bálna spermaolaj használata helyett. Nagyban kezdtük, és sosem akarjuk abbahagyni. A The Body Shop ma egy megbízható globális márka évtizedek sikeres aktivizmusával a háta mögött. Különleges helyzetben vagyunk, hiszen milliók hangját tolmácsoljuk, és aggodalmait hangoztatjuk a döntéshozók felé szerte a világban, ezzel biztosítva a hosszútávú, pozitív változást.

Empowering-women-and-girls-2