"Look good, Do good, Feel good"
DOLGOZZ NÁLUNK
ÉS HARCOLJ VELÜNK EGY SZEBB ÉS IGAZSÁGOSABB JÖVŐÉRT
A The Body Shop a világ egyik legkülönlegesebb és etikusabb szépségmárkája, mely több mint 66 országban van jelen több, mint 2800 üzletével. A The Body Shop termékeit a világ különböző pontjairól származó természetes alapanyagok, a modern technológia és a szakértelem jellemzi, küldetése pedig a bolygó, az emberek és az állatok védelme. Büszkék vagyunk arra, hogy eredetiek vagyunk és a jó ügyért kampányolunk; tudjuk, hogy együtt sikerülni fog! Termékeink 100% vegetáriánusok, nagyrészt vegánok és soha nem teszteltük őket állatokon.
Történetünk Anita Roddick forradalmi elképzelésével kezdődött, aki hitt abban, hogy az üzlet lehet a jóért való harc eszköze.
Ünnepeljük az emberi sokszínűséget az egész világon és elutasítjuk a szépséggel kapcsolatos sztereotípiákat. A termékeinket, amelyek ápolnak, gondoskodnak és kényeztetnek de soha nem áltatnak hamis reménnyel, a természet sokszínűsége és a világ különböző szépségápolási rituáléi ihlették.
Szakértőként gondoskodunk különböző bőrtípusokról, hogy mindenki boldognak érezze magát a bőrében. A természet a szépség forrása, napjainkban azonban komoly veszély fenyegeti. Aktívan törekszünk a biodiverzitás gazdagítására mindenhol, ahonnan az alapanyagaink származnak.
Folyamatosan kampányolunk a veszélyeztetett területek megőrzése és gazdagítása érdekében, és hogy megóvjuk bolygónk felbecsülhetetlen természeti értékeit.
Nekünk ez több, mint egy munkahely. Ez a küldetésünk. És büszkék vagyunk arra, hogy ezt nemcsak mi magunk gondoljuk így, hanem "igazolásunk" is van róla, hiszen 2019-ben és 2022-ben is elnyertük a Szerethető Munkahely címet.
GRAFIKUST KERESÜNK
Teljes munkaidő: heti 40 óra
Munkavégzés helye: Budapest 15. kerület & Home Office
Főbb feladatok:
On- és offline grafikai anyagok tervezése, szerkesztése, kivitelezése:
Az anyacég központi grafikai anyagainak országspecifikus adaptációja
Webdesign feladatok: bannerek, landing oldalak, egyszerűbb microsite-ok designja
Online hirdetések, kampány kreatívok, közösségi média grafikai tartalmak
Nyomdakész grafikai anyagok: bolti visual merchandising, egyéb event anyagok (szórólap, rollup, molinó stb.)
Videós tartalmak készítése, vágása, feltöltése
Kapcsolattartás nyomdákkal az ajánlatkéréstől a kiszállításig
Grafikai anyagok koordinációja a boltokkal
A márka teljes körű vizuális gondozása, brand guide követése, követésének felügyelete
Grafikai projektek kivitelezése és fejlesztése (trend követés)
Projekt szemlélet: folyamatos kapcsolattartás a csapat tagjaival az egyes projektek megvalósítása során
Elvárások:
Középfokú/felsőfokú intézményben szerzett szakirányú végzettség
Legalább 3-5 év hasonló munkakörben szerzett releváns szakmai tapasztalat
Adobe programok magas szintű ismerete és gyakorlati alkalmazása
Proaktivitás, terhelhetőség, rugalmasság
Önálló, precíz, alapos, kreativitás
Jó kommunikációs készség, együttműködés, csapatmunka
Szakmai elhivatottság
Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
a The Body Shop márka és termékkörének, különleges alapanyagainak ismerete
mély elkötelezettség a cég értékei mellett
egyéb aktív nyelvismeret
Csatlakozz hozzánk ha:
egy szenvedélyes, a márka és a termékek iránt lelkes csapat tagja szeretnél lenni egy korrekt, stabil munkahelyen
pozitív, kedves, egymást támogató légkörben szeretnél dolgozni
kedveled a sokszínű feladatokat
változatos tréningekkel szeretnéd fejleszteni a képességeidet
hosszútávra, határozatlan időre keresel munkát
versenyképes fizetést szeretnél, melyet jutalékkal, cafeteriával, termékkerettel és kedvezményes vásárlási lehetőséggel is kiegészítünk
Amennyiben felkeltettük az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed és önéletrajzod a hr@thebodyshop.hu e-mail címen “Grafikus állás" tárggyal. Örömmel vesszük, ha írsz pár sort arról is, hogy miért szeretnél velünk dolgozni!
Kérdésed van?
Írj nekünk: hr@thebodyshop.hu