A The Body Shop 2017-ben is elnyerte a Superbrands díjat!

Idén tizenharmadik alkalommal ült össze a jelenleg 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a The Body Shopot harmadszor, 2017-ben is érdemesnek találta a Superbrands védjegy viselésére!

A The Body Shop Magyarország idén tavasszal ünnepelte 5. születésnapját, így nem csak azért különleges számunkra, hogy idén is elnyertük a Superbrands díjat, mert így duplán ünnepelhettünk, hanem mert az elmúlt 5 évben 3-szor tüntették ki a márkát a díjjal.

Fontos kampányt indítottunk útjára 2017-ben és más változások is készülőben vannak a The Body Shop életében – mind a közös célért, hogy elégedett vásárlókat tudjunk magunk mellett és a legetikusabb márkák között szerepeljünk.

Az idei évben azért is megtisztelő elnyerni a díjat, mert 250.000 cégből mindössze 350-et választott ki a zsűri.

A Superbrands díjról

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához.

A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Nemzetközi Superbrands Program

Idén huszonkét éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.