And the winner is…

A helyszín nem Hollywood, hanem Brighton, a patinás dél-Angliai üdülőhely egy elegáns étterme. Good job, well done, congratulations! Mosolygó arcokat látok mindenfelé, ahogy 10 centivel a föld felett lebegve elindulok a díjért.

Lelkünk mélyén reméltük, hogy elhangzik ez a mondat, de mégis olyan valószínűtlennek tűnt. Hisz olyan erős a mezőny, hozzánk képest óriási, rengeteg üzletet vivő, hihetetlenül gazdag országokkal szálltunk versenybe. Olyan mezőnyben, ahol Svájc, Norvégia, Oroszország, a lengyelek, az írek csak ‘futottakmég’. Mert itt a nagyok Szaúd Arábia, az Emirátusok, Kuvait és Egyiptom…

De mi volt ez a verseny, és hogyan tudtunk nyerni? A The Body Shop versenyt írt ki a 2015-ös évre a régiónk, azaz Európa, Közel-Kelet és Afrika országainak, amelyben az egyik kihívás az volt, hogy ki mennyivel tudja növelni az arcápolási termékek részesedését a tavalyi évhez képest.

Mi mélyen hiszünk a The Body Shop fejlesztőiben, akik ősi recepteket és a legtisztább természetes alapanyagokat ötvöznek a legújabb tudományos eredményekkel. Az így létrehozott több, mint száz arcápolónk nagy segítséget nyújt a modern női arcápolásában.

Hiszünk a termékeinkben, és keményen dolgozunk azon, hogy egyre több fürdőszoba polcain jelen legyünk. És valamit jól csinálunk, mert 2015-ben nem csak az arcápolás kategóriát tudtuk minden más piacnál jobban növelni, de az összforgalom is Magyarországon nőtt a legtöbbet.

Ildi_Sanyi

Kézfogás, oklevél, fotó, mosolygó arcok, gratuláló kollégák. Büszkék vagyunk és nagyon boldogok.

dijak_blogba

Nagyon köszönjük nektek, hogy bíztok bennünk és a termékeinkben, nélkületek nem sikerült volna!